20 en 21 aug Kingman en Victorville via ROUTE 66!

22 augustus 2013 - Victorville, California, Verenigde Staten

Gisteren zijn we uit de Canyon vertrokken en hebben iets van 180 mijl naar Kingman gereden. De camping die we uitgezocht hadden mochten we niet op omdat ons busje niet groot genoeg was, echte Amerikanen haha. Gelukkig was 200 meter verderop nog een camping waar we heel vriendelijkmontvangen werden. In het begin, het eerste uurtje, hadden we niks in de gaten, maar langzamerhand kregen we in de gaten dat er iets niet klopte...die mensen daar hadden wel heel erg uitgepakt met hun 'veranda's' (of wat er voor door moet gaan) en hun vlaggen e.d.. Blijken die mensen daar gewoon te wonen, zijn we op een of ander trailer trash park terechtgekomen! Echt diepe treurnis als je dat zo zag, zeker omdat er ook een hoop kleine kinderen in die barrels woonden. Even voelden we ons niet zo prettig, maar nadat Roy met de eigenaar had gesproken voelden we ons al weer wat veiliger. Gelukkig hoefden we daar maar 1 nachtje te blijven.

De volgende dag, vanmorgen, zijn we vertrokken richting LA. Omdat de afstand te groot is om dat in 1 dag  te doen zitten we nu op een camping in Victorville. Prima camping, we hebben de hele middag aan het zwembad gelegen. Om hier te komen hebben we een paar stukken over de oude route 66 kunnen rijden, helaas niet helemaal omdat grote stukken inmiddels zijn vervangen door highway 40, maar gelukkig hebben ze ook nog gedeelttes van de oude 66 laten liggen. Dat was echt supertof. Vreselijk warm en dan dwars door de woestijn heenrijden. Op een gegeven moment wilden we een foto maken langs de kant van de weg, stopte er gelijk een auto om te vragen of alles goed was en of de auto niet kapot was. Het is daar zo warm dat als je pech krijgt je gewoon dood kan gaan van de hitte.

Onderweg zijn we ook nog een stuk door de Mojave Desert gereden en hebben daar een broodje gegeteb. Het was eigenlijk de planning om ook nog een stukje d8or de woestijn te fietsen, maar het was zo warm, dat had pure zelfmoord geweest. Dus dat hebben we maar overgeslagen.

Oh ja, voordat we vertrokken van de trailermeuk camping heeft roy nog vrienden gemaakt met een rare vent die ee hele monoloog aan het houden was tegen m over dattie aangevallen was door bergleewen maar was gered door de spirit van een oude indianenmoeder, een conspiracytheorie over die Kennedy heeft vermoord, Jezus, Joden, de nazi's en Vietcong zijn ook nog voorbij gekomen en Roy ging steeds blijer kijken, hahahahahahaha!

We hebben net gegeten en morgenochtend eerst naar het 66 museum, en dan naar ons hotel in LA!

Ps er vliegen hier wilde kolibries!

1. Jeffrey:
    22 augustus 2013
    Goed bezig haha. Dus jullie gaan als het huis echt is verkocht ook op zoek naar een caravan en een sta plek? ;)
  2. Mandy:
    22 augustus 2013
    Ik zit met veel plezier te lezen Suus! Dank voor je email. Geniet samen en ik zal trouw meelezen met jullie verhalen! x
  3. Henny en Wim Mulder:
    22 augustus 2013
    Ik kijk iedere dag uit naar het reisverslag.Mooie foto,s heb ik opgeslagen.
    Nog veel plezier en groetjes XXX Oma en opa
  4. Christel:
    22 augustus 2013
    zo maak je nog eens wat mee he!! geweldig die verhalen, soms heb ik moeite met de kleine lettertjes, en word t voorgelezen, nog veel plezier, laf y both, xxx mama, moeders
  5. Bmajoor:
    22 augustus 2013
    Wat zien jullie mooie dingen .
    Heel leuk jullie verhalen ik vind t fijn om ze te lezen
    Geniet samen.
    xxxxx