10, 11 en 12 september terug in vegas

13 september 2013 - Death Valley National Park, Verenigde Staten

Dinsdag hebben we lekker nog de hele dag bij het zwembad op de camping gehangen. Woensdagochtend zijn we vertrokken naar Redrock Park en hebben daar de trail gereden. Dat viel een beetje tegen,  in de 13  mijl lange trail is maar 1 rode rots. Maar de omgeving was er niet minder mooi door. Daarna zijn we daar ook naar de camping gegaan en toen kregen we toch een hoosbui over ons heen! Het heeft 4 uur lang geonweerd. Dus savonds vonden we dat we, ondanks het vuurverbod, wel een kampvuurtje hadden verdiend en 7s het gelukt om in de regen het natte hout aan te krijgen.  Vanmorgen moesten we het autootje inleveren en zijn we de strip afgefietst om te kijoen v8or wat cadeautje s, maar het is echt alleen maar rotzooi. Halverwege vroeg 7emand of we onze fietsen wilden verkopen,  dus dat hebben we maar gelijk gedaan, want die van roy had toch de geest gegeven, daarvan moest ue constant de versnellingen vasthouden. Gelukkig heeftie geen proefrit gemaakt haha. Ja hoor, het slot krijg je erbij, okey thanx bye!  Maar ja toen moesten we dus wel lopen vanaf toen...zijn nog in heet haaienaquarium gewest en nu even op de hotelkamer. Vanavond nog wat ete  en dan niet te laat naar bed, want m8rgen m8eten we vrij vroeg op het vliegveldd zijn.

Mam, het is de bedoelijg dat we om 11 of om 12 uur sochtend landen zaterdag (ik weet het niet precies om het ticket staat 11.05+1) maar dan moeten we nog opgehaaldworden en naar het hotel, daar de auto pakken en dan n8g vanuit dusseldorf naar huis.  Dus zaterdagmiddag 'ergens' zijn we thuis.

Iedereen bedankt voor het meelezen en voor jullie leuke reacties en we zien jullie in Nederland weer!!!

Xxx roy en suus vanuit Las Vegas

1. Bmajoor:
    13 september 2013
    Goeie reis terug en jullie bedankt voor de leuke verhalen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  2. Gerard en debby:
    Goede reis terug!!
  3. Henny en Wim Mulder:
    13 september 2013
    Van ons ook een goede reis terug, ben blij als jullie weer thuis zijn.
    Liefs Oma en Opa
  4. Christel:
    13 september 2013
    nou dat is weer een verhaal apart he, fiets verkopen !! en ben blij als jullie weer veilig thuis zijn, maar jullie hebben wel de reis van je leven gemaakt! xxxx mama, moeders
  5. Natas, Jeff en de kids:
    Goede terugreis! Hoop jullie snel weer te zien! Xxxxxxx